Rolul comunitatii si scolii in educatia parintilor

a) Scopul proiectului: Reducerea abandonului scolar a elevilor rromi din doua scoli multietnice din judetul Alba;

Obiectivele proiectului:
1. organizarea unui seminar şi a unei dezbateri cu privire la drepturile copiilor şi a minorităţilor, a dificultăţilor cu care se confruntă şcolarii rromi in procesul de educaţie şi socializare, cu participarea actorilor implicaţi: părinţi, cadre didactice, mass-media, autorităti locale
2. editarea si diseminarea informaţiei cu privire la drepturile copiilor, minorităţilor, modalităţilor de integrare a rromilor;
3. organizarea unui seminar interactiv, cu tema „Drepturile copiilor, drepturile minoritatilor” pentru reducerea situatiilor de neintegrare si marginalizare sociala.
b) rezultatele proiectului:
– 1 seminar dezbatere cu privire la situatia copiilor rromi;
– 4 ore de informare si dezbatere; – 50 persoane participante la seminarul de instruire si formare
– 45 parinti romi inteleg importanta pe care o are educatia in viata copiilor lor si necesitatea colaborari cu scoala in beneficiul copiilor ;
– informarea copiilor, profesorilor, publicului larg despre necesitatile educationale ale elevilor rromi si despre activitatile proiectului
– modificarea strategiile instructionale in clasele cu grupuri etnice.
– acceptarea cu incredere si simpatie a traditiile si culturii rromilor.
c) Finantator: Romania. Fundatia Principesa Margareta a Romaniei, Calea Plevnei nr. 89, sectorul 1, Bucuresti, e-mail: info@principesa.ro.

PD 3. fluturas Rolul scoli in ed. parinti