Prevenirea dezadaptarii scolare si relationale a elevilor romi din colectivitati multietnice

a) Scopul proiectului: Prevenirea dezadaptarii scolare si relationale a elevilor romi, prin masuri educational-psihoterapeutice;
b) Rezultatele proiectului:
– 145 elevi au dobandit abilitati relationale, comunicationale si cunostinte scolare care le-au facilitat integrarea socio-educationala.
-s-a introdus in curricula scolara disciplina ”Educatie si cultura rromani”,
-s-au modificat strategiile instructionale in clasele cu grupuri etnice; s-a realizat o serbare scolara multietnuca;
– parintii si-au asuma rolul de participanti la educatia copiilor;
-au fost elaborate 2 capitole de curs, dedicate educatiei rromilor;
-a fost editata lucrarea « PARAMICA pala Jon Kranga », traducerea in limba rromani a unui numar de 3 Povesti din lucrarea « Povesti » de Ion Creanga.
– Ca urmare a profesionalismului demonstrat, un membru al echipei proiectului a primit o bursa universitara, din partea M.E.C.
Parteneri : Scoala de unde au provenit beneficiarii; Fundatia BOD PETER si Comunitatea parintilor elevilor rromi.
c) Finantator: Uniunea Europeana prin programul PHARE ACCESS- Schema de microproiecte; Delegatia Comisiei Europene in Romania, Bul. Primaverii, Nr. 48A, Bucuresti.