Anunturi

07.01.2015 Fisa de date achizitie servicii inchiriere spatiu sediu birou

17.01.2015 Anunt finalizare procedura achizitie servicii inchiriere spatiu sediu proiect 

20.01.2015 Cerere de oferta achizitie materiale consumabile

23.01.2015 – PREZENTARE PROIECT;

29.01.2015  Anunt finalizare de achizitie directa „SERVICII DE FURNIZARE MATERIALE CONSUMABILE SI PRODUSE IGIENICO-SANITARE”


 

15.02.2015 FIȘA SINTETICĂ A PROIECTULUI;

18.02.2015 Anunt initiere proedura achizitie servicii expertiza contabila

20.02.2015 Prezentarea Economiei sociale;


 

05.03.2015 Anunt initiere procedura achizitie servicii auditare

12.03.2015 Anunt finalizare de achizitie directa de ECHIPAMENT IT.

12.03.2015 Comunicare oferta castigatoare

21.03.2015 Anunt finalizare de achizitie directa de „SERVICII DE AUDIT FINANCIAR”

24.03.2015 RAPORTARE privind locațiile unde se desfășoară activitățile/subactivitățiile relevante în cadrul proiectului, aferent lunii Aprilie 2015, conform instructiunii AM POSDRU nr. 103/19.03.2015;


 

24.04.2015 RAPORTARE privind locațiile unde se desfășoară activitățile/subactivitățiile relevante în cadrul proiectului, aferent lunii Mai 2015, conform instructiunii AM POSDRU nr. 103/19.03.2015;


 

11.05.2015 – COMPLETARE la RAPORTAREA privind locațiile unde se desfășoară activitățiile/subactivitățiile relevante în cadrul proiectului, aferent lunii Mai 2015, conform instrucțiunii AM POSDRU nr. 103/19.03.2015

21.05.2015 Anunt initiere achizitie directa de „SERVICII DE CATERING PENTRU EVENIMENTE INFORMARE”

25.05.2015 RAPORTARE privind locațiile unde se desfășoară activitățile/subactivitățiile relevante în cadrul proiectului, aferent lunii Iunie 2015, conform instructiunii AM POSDRU nr. 103/19.03.2015;


 

11.06.2015 Anunt initiere achizitie directa de „SERVICII DE CATERING PENRTU EVENIMENTE FORMARE”


 

07.07.2015  Anunt initiere cerere de oferta „ SERVICII DE EXPERTIZA CONTABILA

28.07.2015 Anunt finalizare de achizitie „MOBILIER”

31.07.2015  Anunt finalizare de achizitie directa de „SERVICII DE EXPERTIZA CONTABILA”’

 


05.08.2015 ANEXA 8 actualizata

13.08.2015 Cerere oferta achizitie directa “SERVICII DE LECTOR MODERATOR EVENIMENTE DE COMUNICARE SI PROMOVARE”

26.08.2015 Informare privind activitati derulate

31.08.2015 ANEXA 8


 

02.09.2015 Analiza activitatilor desfasurate in cadrul SES 4; 5; 6 si 7, infiintate de catre Partener P1,  pentru realizarea indicatorilor proiectului .

02.09.2015 Evaluarea, monitorizarea activitatii SES1,SES2,SES3. Obiective , strategii de dezvoltare si realizare a indicatorilor proiectului

08.09.2015 Campanie constientizare economie sociala – Bistra

08.09.2015 Informare privind necesitatea elaborarii si urmarirea incadrarii in planul de asigurare a sustenabilitatii financiare a SES-urilor, dupa incheierea perioadei de implementare a proiectului

10.09.2015 Informare , orientare si consiliere profesionala privind dezvoltarea nevoilor personale de instruire in cursurile de formare profesionala ”:„Antreprenor in economia sociala ”,”Lucrator in tamplarie”,Operator introducere si validare date”,Ingrijitoare batrani” -Abrud

14.09.2015 Campanie constientizare economie sociala – Buces

14.09.2015 Sedinta de management lunara

16.09.2015 Analiza activitatilor desfasurate de cele 4 SES-uri privind realizarea indicatorilor proiectului.

17.09.2015 Informare si orientare si consiliere profesionala privind dezvoltarea nevoilor personale de instruire in cursurile de formare profesionala de FP”:„Antreprenor in economia sociala ”,”Lucrator in tamplarie”,Operator introducere si validare date”,Ingrijitoare batrani

17.09.2015 Anunt finalizare procedura de achizitie directa “SERVICII DE LECTOR MODERATOR EVENIMENTE DE COMUNIACARE SI PROMOVARE”

21.09.2015 Necesitatea realizarii constante de venituri in cadrul celor 4 SES-uri infiintate de catre Partener P1-Comuna Buces pentru asigurarea sustenabilitatii financiare si a locurilor de munca nou create si pentru deplina reusita a proiectului

25.09.2015 Anexa 8 Raport Activitati Octombrie

29.09.2015 Analiza activitatilor desfasurate de catre  SES 4; 5; 6 si 7,  infiintate de catre Partener P1-Comuna Buces,  pentru realizarea de venituri,  asigurarea sustenabilitatii financiare si a locurilor de munca, dupa incheierea perioadei de implementare a proiectului.